Janče Skalková

Rozumím reklamám na sociálních sítích

Janče Skalková

Rozumím reklamám na sociálních sítích

Audit reklam na sítích

Máte pocit, že by vaše reklamy na Facebooku, Instagramu nebo LinkedInu mohly přinášet lepší výsledky? Potřebujete odhalit slabá místa v nastaveních? Udělejme společný audit, kde si řekneme, co zlepšit.

Audit reklam na sítích

Máte pocit, že by vaše reklamy na Facebooku, Instagramu nebo LinkedInu mohly přinášet lepší výsledky? Potřebujete odhalit slabá místa v nastaveních? Udělejme společný audit, kde si řekneme, co zlepšit.

Audit je pro vás, pokud:

si chcete ověřit, že stávající specialista dělá maximum
chcete další návrhy taktik pro zvýšení zisků nebo plnění cílů
reklama nefunguje tak, jak byste si představovali, a vy potřebujete vymyslet, od čeho se odpíchnete

Audit dělám pro: služby, e-shopy, restaurace, B2B, akce (veletrhy, konference, výstavy, koncerty).

Co auditem získáte?

Víte, že má na výsledky reklam zásadní vliv propojení mezi webem a reklamním účtem? Zkontroluju vám ho.

Upozorním vás na nedostatky a chyby v nastavení. Navedu vás, jak je krok po kroku opravíte.

Naučíte se konkrétní postupy. Popíšu vám je pomocí výstřižků obrazovky z rozhraní.

Zjistíte, která data sledovat a jak je vyhodnocovat. Bez zbytečných složitostí.

Navrhnu vám úkoly, kterými je potřeba začít.

Získáte inspiraci, jak reklamy upravit pro lepší výsledky. Ukážu vám příklady povedených textů, grafiky i cílení.

Máte moji podporu. Projdu s vámi audit a o měsíc později spolu probereme, jak jste pokročili a co vám dělá potíže.

Cílem auditu NENÍ zkritizovat dosavadní práci (vždy je totiž prostor pro zlepšení), ani přebrat specialistovi klienta.

Jak audit reklam na sítích probíhá

1

Získám přístupy

do Business Manageru, reklamního účtu na LinkedIn a Google Analytics.

2

Zavoláme si

se šéfem, týmem nebo specialisty.

3

Pouštím se do auditu

Zhodnotím aktuální nastavení (pixely, propojení, účty), zkontroluju publika pro reklamu (akviziční + remarketingová), vytvořím základní tabulku s daty, ze kterých budeme číst, projdu si nastavení kampaní od začátku do konce a vypíchnu, co by se dalo zlepšit, mrknu na kreativy (texty + fotky/videa) u reklam. Na závěr přihodím konkrétní postupy nastavení reklamy i s obrázky

4

Připravím závěrečnou prezentaci výsledků

Obsahuje shrnutí pro šéfa a detailní audit pro specialisty. Společně si určíme prioritní úkoly.

5

Za měsíc si znovu zavoláme a projdeme změny.

Můžete se mnou probrat všechno, co vám nešlo nebo s čím si nevíte rady.

správa sítí pro firmy

Ukázka: Jak audit vypadá?

Podívejte se na část skutečného auditu. Získáte představu, jaký výstup dostanete. Ukázku jsem publikovala se souhlasem klienta.

Přizvu si na audit svůj tým

Je dobré, když se na reklamy podívá více lidí, kteří mají odstup od vašeho projektu. Proto si ke zpracování přizvu svůj tým. Společně zvážíme vhodné taktiky. Prostě více hlav víc ví. 🙂
kateřina merleová

Kateřina Merleová

Social Media Specialistka

Kačka je moje krevní skupina. Žije sítěmi jako já a přemýšlí nad reklamou komplexně. Tak, aby se vám vyplatila. Znáte to: Víc hlav víc ví. Proto jsem ráda za Kaččiny nápady, jak vaše reklamy dotáhnout k dokonalosti.
roman

Roman Lalík

Social Media Specialista

Roman je můj druhý parťák, který mi pomáhá s reklamami na sítích. Umí propojovat informace a taktiky, a tak zlepšuje efektivitu reklam. Největší radost mu dělá, když se podívá do dat a zjistí, že ukázal správnou reklamu správným lidem, splnil cíle a přivedl klientovi nové zákazníky.

Když právě nenastavuje reklamy, najdete ho za DJským pultem na parties a festivalech kdekoliv v Evropě a někdy i dál – jako Papa Djanga nebo polovinu dua MALALATA.

Auditem to nekončí

Po odprezentování auditu si za měsíc domluvíme další hodinu, kde si řekneme, co vše jste z auditu vyzkoušeli, co fungovalo, zhodnotíme posun a zodpovíme otázky. A když budete chtít, můžeme pokračovat dlouhodobým mentoringem.

Ceník

K ceně bude připočtena 21% DPH.

Klasik

16 900
  • Úvodní rozhovor (1–2 h)
  • Práce na auditu (8–10 h)
  • Závěrečná prezentace na videohovoru (1–1,5 h)
  • Konzultace za měsíc od prezentace (1–1,5 h)
Oblíbené

Mini

7 900
  • Úvodní rozhovor (0,5 h)
  • Práce na auditu (4–5 h)
  • Závěrečná prezentace na videohovoru (0,5 h)
  • Konzultace za měsíc od prezentace (0,5 h)

Nevyhovuje vám balíček? Napište mi, něco vymyslíme.

dovolená

Od září zdražuju.

Chcete konzultaci nebo mentoring za stávající ceny? Objednejte je do konce srpna. Vybrat je můžeme kdykoliv do prosince 2024.