Audit reklam na sítích
Máte pocit, že by vaše reklamy na Facebooku, Instagramu nebo LinkedInu mohly přinášet lepší výsledky? Potřebujete odhalit slabá místa v nastaveních? Udělejme společný audit, kde si řekneme, co zlepšit.
Audit reklam na sítích
Máte pocit, že by vaše reklamy na Facebooku, Instagramu nebo LinkedInu mohly přinášet lepší výsledky? Potřebujete odhalit slabá místa v nastaveních? Udělejme společný audit, kde si řekneme, co zlepšit.
Audit je pro vás, pokud:
Audit dělám pro: služby, e-shopy, restaurace, B2B, akce (veletrhy, konference, výstavy, koncerty).
Co auditem získáte?
Víte, že má na výsledky reklam zásadní vliv propojení mezi webem a reklamním účtem? Zkontroluju vám ho.
Upozorním vás na nedostatky a chyby v nastavení. Navedu vás, jak je krok po kroku opravíte.
Naučíte se konkrétní postupy. Popíšu vám je pomocí výstřižků obrazovky z rozhraní.
Zjistíte, která data sledovat a jak je vyhodnocovat. Bez zbytečných složitostí.
Navrhnu vám úkoly, kterými je potřeba začít.
Získáte inspiraci, jak reklamy upravit pro lepší výsledky. Ukážu vám příklady povedených textů, grafiky i cílení.
Máte moji podporu. Projdu s vámi audit a o měsíc později spolu probereme, jak jste pokročili a co vám dělá potíže.
Cílem auditu NENÍ zkritizovat dosavadní práci (vždy je totiž prostor pro zlepšení), ani přebrat specialistovi klienta.
Jak audit reklam na sítích probíhá
Získám přístupy
do Business Manageru, reklamního účtu na LinkedIn a Google Analytics.
Zavoláme si
se šéfem, týmem nebo specialisty.
Pouštím se do auditu
Zhodnotím aktuální nastavení (pixely, propojení, účty), zkontroluju publika pro reklamu (akviziční + remarketingová), vytvořím základní tabulku s daty, ze kterých budeme číst, projdu si nastavení kampaní od začátku do konce a vypíchnu, co by se dalo zlepšit, mrknu na kreativy (texty + fotky/videa) u reklam. Na závěr přihodím konkrétní postupy nastavení reklamy i s obrázky
Připravím závěrečnou prezentaci výsledků
Obsahuje shrnutí pro šéfa a detailní audit pro specialisty. Společně si určíme prioritní úkoly.
Za měsíc si znovu zavoláme a projdeme změny.
Můžete se mnou probrat všechno, co vám nešlo nebo s čím si nevíte rady.
Ukázka: Jak audit vypadá?
Podívejte se na část skutečného auditu. Získáte představu, jaký výstup dostanete. Ukázku jsem publikovala se souhlasem klienta.
Přizvu si na audit svůj tým
Kateřina Merleová
Social Media Specialistka
Roman Lalík
Social Media Specialista
Když právě nenastavuje reklamy, najdete ho za DJským pultem na parties a festivalech kdekoliv v Evropě a někdy i dál – jako Papa Djanga nebo polovinu dua MALALATA.
Auditem to nekončí
Ceník
K ceně bude připočtena 21% DPH.
Klasik
-
Úvodní rozhovor (1–2 h)
-
Práce na auditu (8–10 h)
-
Závěrečná prezentace na videohovoru (1–1,5 h)
-
Konzultace za měsíc od prezentace (1–1,5 h)
Mini
-
Úvodní rozhovor (0,5 h)
-
Práce na auditu (4–5 h)
-
Závěrečná prezentace na videohovoru (0,5 h)
-
Konzultace za měsíc od prezentace (0,5 h)
Nevyhovuje vám balíček? Napište mi, něco vymyslíme.