Efektivní správa reklam na sítích

Věnujte se podnikání naplno a reklamy nechte na mně. Přesně je zacílím a oslovím ty správné lidi.

Kampaně kontroluji 2–3× týdně. Tak máte jistotu, že běží efektivně a bez chybičky.

Jak naše spolupráce začne?

1

Společný rozhovor

Zajímám se o vaše podnikání, a to hodně. Ptám se na cíle, rozpočty, očekávání i data. Díky tomu si stanovíme konkrétní priority.

šipka doprava

2

Vstupní dokument

Vše z hovoru zaznamenám do dokumentu, kde navrhnu konkrétní úkoly a cíle na další měsíc.

šipka doprava

3

Pouštím se do práce

Vy mi nasdílíte přístupy a já se vrhám do úkolů. Pravidelně kontroluju reklamy a komunikuju s vámi.

1

Společný rozhovor

Zajímám se o vaše podnikání, a to hodně. Ptám se na cíle, rozpočty, očekávání i data. Díky tomu si stanovíme konkrétní priority.

šipka dolů

2

Vstupní dokument

Vše z hovoru zaznamenám do dokumentu, kde navrhnu konkrétní úkoly a cíle na další měsíc.

šipka dolů

3

Pouštím se do práce

Vy mi nasdílíte přístupy a já se vrhám do úkolů. Pravidelně kontroluju reklamy a komunikuju s vámi.

Jak funguje spolupráce

Pečuju o reklamy za vás​

Odpadne vám starost pravidelně kontrolovat reklamy, jejich data a úspěšnost. O novinkách a změnách vás průběžně informuju.​

Dávám doporučení​

Pravidelně posílám nápady na nové kampaně a na zlepšení těch, které nám běží.

Aktivně se bavíme

A to přes e-mail nebo telefon. Doptávám se nebo posílám návrhy na kampaně.​

Sleduju výkon a data​

Každý týden zapisuju, jak si naše kampaně vedou, abychom věděli, jak lépe plánovat.​

Každý měsíc vyhodnocujeme​

Pravidelně reportuju jasná data, splněné úkoly a nápady na další období. Čekejte stručný report, ve kterém se vyznáte.​

Občas potřebuju k ruce grafika​

Umím vymyslet formát i text reklamy. Často si vystačím s videi a fotkami, které máte. Pro posun vpřed ale potřebuji k ruce vašeho grafika.

Reference

foto Tomáš Hovězák
Tomáš Hovězák
marketingový konzultant

„Ještě když jsem pracoval v agentuře, Janča vymýšlela a nastavovala kampaně na sítích pro klienty a také školila. Nejvíce se mi líbila její upřímnost, proaktivnost, kvalita práce a ochota. Janča dodržovala termíny a spolupráce s ní probíhala pohodově.“

terezie poláková
Terezie Poláková
PR a sociální sítě / Nadace dřevo pro život

„K naší anketě Dřevěná stavba roku jsme potřebovali nalákat hlasující. V roce 2019 se ale všechno, co mohlo, pokazilo, a ač se rozpočet na reklamu zvyšoval, hlasující nepřibývali. Proto jsme se v nouzi obrátili na Janču. Rychle pochopila, jak je situace vážná, a začala hned pomáhat. Pravidelně reportovala o vývoji reklam a dbala na metriky. Společně jsme došli k vytyčenému cíli. I když to byl pro Janu malý projekt, věnovala se mu zodpovědně a na 100 %. Navíc řešila i věci, které nutně nevyplývaly z dohodnuté spolupráce (např. dala pár tipů na úpravu webu).“

foto Stanislav Zrůst
Stanislav Zrůst
majitel e-shopů

„Kdybych měl popsat spolupráci s Jančou v pár slovech, tak by zazněly efektivita, komunikace, profesionalita, upřímnost a naprostá důvěra. Na začátku spolupráce naše reklamy stagnovaly. S Jančou jsme namysleli směr i priority a výkon šel nahoru. Za mě vynikající poměr cena/výkon.“

samuel krištof
Samuel Krištof
CMO / MILICA

„Řeknu vám 4 důvody, proč bych Janču doporučil: Výkon. Optimalizace. Systém. Řád. Milica s.r.o. je start up a rozpočty na marketing jsou v začátcích malé. Měli jsme spuštěné kampaně na sociálních sítích, ale potřebovali jsme je učesat. Janča nás navedla správným směrem. Zvýšila se nám ziskovost, snížily se náklady. Také jsme společně vymysleli sezónní kampaně, které nám generují nákupy a zároveň nám pomáhají k růstu komunity kolem značky.“

Martina Ryšková
Martina Ryšková
copywriterka

„S Janou se mi vždy dobře spolupracuje. Je to spolehlivý člověk, který udělá vše pro to, aby se projektu či firmě dařilo. Ráda se učí novým věcem, a co slíbí, to splní. Pokud chcete kreativní osobu na social media, mohu doporučit.“

Klára Kazelle
Klára Kazelle

„Když nám do agentury přijde projekt na PR, posoudíme, jestli je potřeba zapojit i sociální sítě. Pokud ano, předáme žezlo Janči na reklamy a Lence Šedivé na obsah. Svým zaměřením se obě skvěle doplňují a posouvají profily klientů na sociálních sítích výše a plní zadané cíle. Kdo je orientovaný na výsledky, má jistotu, že za rozumný rozpočet dosáhne maxima. Bez pixelu u klientů se nehneme. 🙂 Na spolupráci s Jančou si nejvíce cením spolehlivosti a dobré komunikace.“

logo módní značky adelaide
Adéla Urbanová
zakladatelka módní značky / Adelaide

„Kdybych měla o spolupráci s Jančou říct několik slov, tak by to bylo: pracovitost, přehled a znalosti. Janča nás nejdříve seznámila s tím, jak Facebook funguje a na co si dát pozor u příspěvků. Pak začala dělat reklamy pro náš obchůdek a e-shop. Návštěvnost obchodu i e-shopu se zvedla, a to i objednávky.“

logo marthy's kitchen
Kristýna a Martin
majitelé / Marthy's Kitchen

„Uvědomovali jsme si, že správně nastavená a zacílená prezentace na sociálních sítích nám může pomoci získat nové zákazníky, kteří o nás zatím nevědí a které jsme zároveň chtěli k otevření nové pobočky přilákat. Je vidět, že Janča, kterou jsme oslovili, aktivně sleduje vývoj sociálních sítí a to přenáší i do naší spolupráce. Obsah si sice tvoříme sami, ale bez jejího backgroundu a reklamních strategií by nám byl k ničemu. Spolupráce s Jančou je přátelská, otevřená, podporující, zároveň ale profesionální. Každou chvíli nás oslovuje někdo nový na spolupráci, my bychom ale neměnili.“

Hana Poláková
Hana Poláková
nezávislá profesionálka

S Jančou jsme začínaly na zelené louce. Neměla jsem vůbec nic. Nastavily jsme flow na sociálních sítí včetně reklam na promo mé knihy. To vedlo k prodeji knih a šíření mých služeb. Janča je spolehlivá, přívětivá lidská i profesionální. Díky, Jani, vážím si tvé práce a jejího vlivu!

Co ode mě ještě můžete čekat

Jsem na příjmu

Na zprávy reaguju do druhého dne. Když nemůžu, dám vám vědět.

Dodržuju termíny

Všechny kampaně spouštím podle plánu a výstupy posílám k domluvenému datu.

Jednám na rovinu

Vždy mluvím otevřeně. Ať už se bavíme o úspěchu, nebo o chybě.

Přizvu si svůj tým

Je dobré, když se na reklamy podívá více lidí, kteří mají odstup od vašeho projektu. Proto si ke zpracování přizvu svůj tým. Společně zvážíme vhodné taktiky. Prostě více hlav víc ví. 🙂
kateřina merleová

Kateřina Merleová

Social Media Specialistka

Kačka je moje krevní skupina. Žije sítěmi jako já a přemýšlí nad reklamou komplexně. Tak, aby se vám vyplatila. Znáte to: Víc hlav víc ví. Proto jsem ráda za Kaččiny nápady, jak vaše reklamy dotáhnout k dokonalosti.
roman

Roman Lalík

Social Media Specialista

Roman je můj druhý parťák, který mi pomáhá s reklamami na sítích. Umí propojovat informace a taktiky, a tak zlepšuje efektivitu reklam. Největší radost mu dělá, když se podívá do dat a zjistí, že ukázal správnou reklamu správným lidem, splnil cíle a přivedl klientovi nové zákazníky.

Když právě nenastavuje reklamy, najdete ho za DJským pultem na parties a festivalech kdekoliv v Evropě a někdy i dál – jako Papa Djanga nebo polovinu dua MALALATA.

Ceník

Nové klienty přijímám až od ledna 2024. Ale klidně mi napište, ráda vám doporučím kolegy.

Dopředu si domluvíme měsíční počet hodin, které odpracuji. Výhoda je, že na mne znáte náklad a já vím, kolik hodin vám můžu věnovat. Nemusíte mít strach, že se měsíc nebude nic dít.

K ceně bude připočtena 21% DPH.

Pro malé rozpočty

7 000
měsíčně
  • Hodinová sazba: 1 400 Kč
  • Počet hodin: 5
  • Ideální pro klienty s rozpočtem na reklamu 7 000–15 000 Kč
  • 1x týdně kontrola reklam, komunikace v e-mailu, měsíční zhodnocení

Pro střední rozpočty

12 000
měsíčně
  • Hodinová sazba: 1 200 Kč
  • Počet hodin: 10
  • Ideální pro klienty s rozpočtem na reklamu 16 000–50 000 Kč
  • 2x týdně kontrola všech reklam, tvorba reklamních kampaní podle cílů, 1x měsíčně projektový hovor, intenzivnější komunikace přes e-maily a hovory, měsíční zhodnocení

Pro velké rozpočty

Dohodou
  • Hodinová sazba: 1 200 Kč
  • Počet hodin: dle domluvy
  • Ideální pro klienty s rozpočtem na reklamu více než 51 000 Kč
  • Intenzivní kontrola všech reklam, denní nastavování reklam, 1x týdně projektový hovor, intenzivní komunikace s kolegy v týmu, měsíční zhodnocení

Nevíte, který balíček vybrat? Napište mi.

dovolená

Zrovna čerpám energii

Zdravím vás, do neděle 30. 7. se toulám po Americe. Plním si sen a objevuju krásy Chicaga. Klidně mi napište, ale ozvu se, až se vrátím.