Efektivní správa reklam na sítích
Věnujte se podnikání naplno a reklamy nechte na mně. Přesně je zacílím a oslovím ty správné lidi.
Kampaně kontroluji 2–3× týdně. Tak máte jistotu, že běží efektivně a bez chybičky.
Jak naše spolupráce začne?
1
Společný rozhovor
Zajímám se o vaše podnikání, a to hodně. Ptám se na cíle, rozpočty, očekávání i data. Díky tomu si stanovíme konkrétní priority.

2
Vstupní dokument
Vše z hovoru zaznamenám do dokumentu, kde navrhnu konkrétní úkoly a cíle na další měsíc.

3
Pouštím se do práce
Vy mi nasdílíte přístupy a já se vrhám do úkolů. Pravidelně kontroluju reklamy a komunikuju s vámi.
1
Společný rozhovor
Zajímám se o vaše podnikání, a to hodně. Ptám se na cíle, rozpočty, očekávání i data. Díky tomu si stanovíme konkrétní priority.

2
Vstupní dokument
Vše z hovoru zaznamenám do dokumentu, kde navrhnu konkrétní úkoly a cíle na další měsíc.

3
Pouštím se do práce
Vy mi nasdílíte přístupy a já se vrhám do úkolů. Pravidelně kontroluju reklamy a komunikuju s vámi.
Jak funguje spolupráce
Pečuju o reklamy za vás
Odpadne vám starost pravidelně kontrolovat reklamy, jejich data a úspěšnost. O novinkách a změnách vás průběžně informuju.
Dávám doporučení
Pravidelně posílám nápady na nové kampaně a na zlepšení těch, které nám běží.
Aktivně se bavíme
A to přes e-mail nebo telefon. Doptávám se nebo posílám návrhy na kampaně.
Sleduju výkon a data
Každý týden zapisuju, jak si naše kampaně vedou, abychom věděli, jak lépe plánovat.
Každý měsíc vyhodnocujeme
Pravidelně reportuju jasná data, splněné úkoly a nápady na další období. Čekejte stručný report, ve kterém se vyznáte.
Občas potřebuju k ruce grafika
Umím vymyslet formát i text reklamy. Často si vystačím s videi a fotkami, které máte. Pro posun vpřed ale potřebuji k ruce vašeho grafika.
Reference

„Ještě když jsem pracoval v agentuře, Janča vymýšlela a nastavovala kampaně na sítích pro klienty a také školila. Nejvíce se mi líbila její upřímnost, proaktivnost, kvalita práce a ochota. Janča dodržovala termíny a spolupráce s ní probíhala pohodově.“
„K naší anketě Dřevěná stavba roku jsme potřebovali nalákat hlasující. V roce 2019 se ale všechno, co mohlo, pokazilo, a ač se rozpočet na reklamu zvyšoval, hlasující nepřibývali. Proto jsme se v nouzi obrátili na Janču. Rychle pochopila, jak je situace vážná, a začala hned pomáhat. Pravidelně reportovala o vývoji reklam a dbala na metriky. Společně jsme došli k vytyčenému cíli. I když to byl pro Janu malý projekt, věnovala se mu zodpovědně a na 100 %. Navíc řešila i věci, které nutně nevyplývaly z dohodnuté spolupráce (např. dala pár tipů na úpravu webu).“

„Kdybych měl popsat spolupráci s Jančou v pár slovech, tak by zazněly efektivita, komunikace, profesionalita, upřímnost a naprostá důvěra. Na začátku spolupráce naše reklamy stagnovaly. S Jančou jsme namysleli směr i priority a výkon šel nahoru. Za mě vynikající poměr cena/výkon.“
„Řeknu vám 4 důvody, proč bych Janču doporučil: Výkon. Optimalizace. Systém. Řád. Milica s.r.o. je start up a rozpočty na marketing jsou v začátcích malé. Měli jsme spuštěné kampaně na sociálních sítích, ale potřebovali jsme je učesat. Janča nás navedla správným směrem. Zvýšila se nám ziskovost, snížily se náklady. Také jsme společně vymysleli sezónní kampaně, které nám generují nákupy a zároveň nám pomáhají k růstu komunity kolem značky.“

„S Janou se mi vždy dobře spolupracuje. Je to spolehlivý člověk, který udělá vše pro to, aby se projektu či firmě dařilo. Ráda se učí novým věcem, a co slíbí, to splní. Pokud chcete kreativní osobu na social media, mohu doporučit.“
„Když nám do agentury přijde projekt na PR, posoudíme, jestli je potřeba zapojit i sociální sítě. Pokud ano, předáme žezlo Janči na reklamy a Lence Šedivé na obsah. Svým zaměřením se obě skvěle doplňují a posouvají profily klientů na sociálních sítích výše a plní zadané cíle. Kdo je orientovaný na výsledky, má jistotu, že za rozumný rozpočet dosáhne maxima. Bez pixelu u klientů se nehneme. 🙂 Na spolupráci s Jančou si nejvíce cením spolehlivosti a dobré komunikace.“
„Kdybych měla o spolupráci s Jančou říct několik slov, tak by to bylo: pracovitost, přehled a znalosti. Janča nás nejdříve seznámila s tím, jak Facebook funguje a na co si dát pozor u příspěvků. Pak začala dělat reklamy pro náš obchůdek a e-shop. Návštěvnost obchodu i e-shopu se zvedla, a to i objednávky.“
„Uvědomovali jsme si, že správně nastavená a zacílená prezentace na sociálních sítích nám může pomoci získat nové zákazníky, kteří o nás zatím nevědí a které jsme zároveň chtěli k otevření nové pobočky přilákat. Je vidět, že Janča, kterou jsme oslovili, aktivně sleduje vývoj sociálních sítí a to přenáší i do naší spolupráce. Obsah si sice tvoříme sami, ale bez jejího backgroundu a reklamních strategií by nám byl k ničemu. Spolupráce s Jančou je přátelská, otevřená, podporující, zároveň ale profesionální. Každou chvíli nás oslovuje někdo nový na spolupráci, my bychom ale neměnili.“

S Jančou jsme začínaly na zelené louce. Neměla jsem vůbec nic. Nastavily jsme flow na sociálních sítí včetně reklam na promo mé knihy. To vedlo k prodeji knih a šíření mých služeb. Janča je spolehlivá, přívětivá lidská i profesionální. Díky, Jani, vážím si tvé práce a jejího vlivu!
Co ode mě ještě můžete čekat
Jsem na příjmu
Na zprávy reaguju do druhého dne. Když nemůžu, dám vám vědět.
Dodržuju termíny
Všechny kampaně spouštím podle plánu a výstupy posílám k domluvenému datu.
Jednám na rovinu
Vždy mluvím otevřeně. Ať už se bavíme o úspěchu, nebo o chybě.
Přizvu si svůj tým

Kateřina Merleová
Social Media Specialistka

Roman Lalík
Social Media Specialista
Když právě nenastavuje reklamy, najdete ho za DJským pultem na parties a festivalech kdekoliv v Evropě a někdy i dál – jako Papa Djanga nebo polovinu dua MALALATA.
Ceník
Nové klienty přijímám až od ledna 2024. Ale klidně mi napište, ráda vám doporučím kolegy.
Dopředu si domluvíme měsíční počet hodin, které odpracuji. Výhoda je, že na mne znáte náklad a já vím, kolik hodin vám můžu věnovat. Nemusíte mít strach, že se měsíc nebude nic dít.
K ceně bude připočtena 21% DPH.
Pro malé rozpočty
-
Hodinová sazba: 1 400 Kč
-
Počet hodin: 5
-
Ideální pro klienty s rozpočtem na reklamu 7 000–15 000 Kč
-
1x týdně kontrola reklam, komunikace v e-mailu, měsíční zhodnocení
Pro střední rozpočty
-
Hodinová sazba: 1 200 Kč
-
Počet hodin: 10
-
Ideální pro klienty s rozpočtem na reklamu 16 000–50 000 Kč
-
2x týdně kontrola všech reklam, tvorba reklamních kampaní podle cílů, 1x měsíčně projektový hovor, intenzivnější komunikace přes e-maily a hovory, měsíční zhodnocení
Pro velké rozpočty
-
Hodinová sazba: 1 200 Kč
-
Počet hodin: dle domluvy
-
Ideální pro klienty s rozpočtem na reklamu více než 51 000 Kč
-
Intenzivní kontrola všech reklam, denní nastavování reklam, 1x týdně projektový hovor, intenzivní komunikace s kolegy v týmu, měsíční zhodnocení
Nevíte, který balíček vybrat? Napište mi.