Efektivní správa reklam na sítích

Věnujte se podnikání naplno a reklamy nechte na mně. Přesně je zacílím a oslovím ty správné lidi. Kampaně kontroluji 2–3× týdně. Tak máte jistotu, že běží efektivně a bez chybičky.

Jak naše spolupráce začne?

První krok
Společný rozhovor
jana skalková u počítače
Zajímám se o vaše podnikání, a to hodně. Ptám se na cíle, rozpočty, očekávání i data. Díky tomu si stanovíme konkrétní priority.
Druhý krok
Vstupní dokument
správa sociálních sítí
Vše z hovoru zaznamenám do dokumentu, kde navrhnu konkrétní úkoly a cíle na další měsíc.
Třetí krok
Pouštím se do práce
jana skalková
Vy mi nasdílíte přístupy a já se vrhám do úkolů. Pravidelně kontroluju reklamy a komunikuju s vámi.
První krok
Společný rozhovor
Na začátku se pobavíme o vašem podnikání, byznys cílech, datech, rozpočtech a očekáváních.
Druhý krok
Vstupní dokument
Vše z hovoru zaznamenám do dokumentu, kde ještě navrhnu konkrétní úkoly a cíle na na další měsíc.
Třetí krok
Pouštím se do práce
Nasdílíte mi přístupy a vrhám se do úkolů. Pravidelně kontroluji reklamy a komunikuji s vámi.

jak funguje spolupráce

Pečuju o reklamy za vás

Odpadne vám starost pravidelně kontrolovat reklamy, jejich data a úspěšnost. O novinkách a změnách vás průběžně informuju.

Dávám doporučení

Pravidelně posílám nápady na nové kampaně a na zlepšení těch, které nám běží.

Aktivně se bavíme

A to přes e-mail nebo telefon. Doptávám se nebo posílám návrhy na kampaně.

Sleduju výkon a data

Každý týden zapisuju, jak si naše kampaně vedou, abychom věděli, jak lépe plánovat.

Každý měsíc vyhodnocujeme

Pravidelně reportuju jasná data, splněné úkoly a nápady na další období. Čekejte stručný report, ve kterém se vyznáte.

Občas potřebuju k ruce grafika

Umím vymyslet formát i text reklamy. Často si vystačím s videi a fotkami, které máte. Pro posun vpřed ale potřebuji k ruce vašeho grafika.

samuel krištof
Samuel Krištof
CMO / MILICA

„Řeknu vám 4 důvody, proč bych Janču doporučil: Výkon. Optimalizace. Systém. Řád. Milica s.r.o. je start up a rozpočty na marketing jsou v začátcích malé. Měli jsme spuštěné kampaně na sociálních sítích, ale potřebovali jsme je učesat. Janča nás navedla správným směrem. Zvýšila se nám ziskovost, snížily se náklady. Také jsme společně vymysleli sezónní kampaně, které nám generují nákupy a zároveň nám pomáhají k růstu komunity kolem značky.“

foto Stanislav Zrůst
Stanislav Zrůst
majitel e-shopů

„Kdybych měl popsat spolupráci s Jančou v pár slovech, tak by zazněly efektivita, komunikace, profesionalita, upřímnost a naprostá důvěra. Na začátku spolupráce naše reklamy stagnovaly. S Jančou jsme namysleli směr i priority a výkon šel nahoru. Za mě vynikající poměr cena/výkon.“

Klára Kazelle
Klára Kazelle

„Když nám do agentury přijde projekt na PR, posoudíme, jestli je potřeba zapojit i sociální sítě. Pokud ano, předáme žezlo Janči na reklamy a Lence Šedivé na obsah. Svým zaměřením se obě skvěle doplňují a posouvají profily klientů na sociálních sítích výše a plní zadané cíle. Kdo je orientovaný na výsledky, má jistotu, že za rozumný rozpočet dosáhne maxima. Bez pixelu u klientů se nehneme. 🙂 Na spolupráci s Jančou si nejvíce cením spolehlivosti a dobré komunikace.“

terezie poláková
Terezie Poláková
PR a sociální sítě / Nadace dřevo pro život

„K naší anketě Dřevěná stavba roku jsme potřebovali nalákat hlasující. V roce 2019 se ale všechno, co mohlo, pokazilo, a ač se rozpočet na reklamu zvyšoval, hlasující nepřibývali. Proto jsme se v nouzi obrátili na Janču. Rychle pochopila, jak je situace vážná, a začala hned pomáhat. Pravidelně reportovala o vývoji reklam a dbala na metriky. Společně jsme došli k vytyčenému cíli. I když to byl pro Janu malý projekt, věnovala se mu zodpovědně a na 100 %. Navíc řešila i věci, které nutně nevyplývaly z dohodnuté spolupráce (např. dala pár tipů na úpravu webu).“

logo marthy's kitchen
Kristýna a Martin
majitelé / Marthy's Kitchen

„Uvědomovali jsme si, že správně nastavená a zacílená prezentace na sociálních sítích nám může pomoci získat nové zákazníky, kteří o nás zatím nevědí a které jsme zároveň chtěli k otevření nové pobočky přilákat. Je vidět, že Janča, kterou jsme oslovili, aktivně sleduje vývoj sociálních sítí a to přenáší i do naší spolupráce. Obsah si sice tvoříme sami, ale bez jejího backgroundu a reklamních strategií by nám byl k ničemu. Spolupráce s Jančou je přátelská, otevřená, podporující, zároveň ale profesionální. Každou chvíli nás oslovuje někdo nový na spolupráci, my bychom ale neměnili.“

logo módní značky adelaide
Adéla Urbanová
zakladatelka módní značky / Adelaide

„Kdybych měla o spolupráci s Jančou říct několik slov, tak by to bylo: pracovitost, přehled a znalosti. Janča nás nejdříve seznámila s tím, jak Facebook funguje a na co si dát pozor u příspěvků. Pak začala dělat reklamy pro náš obchůdek a e-shop. Návštěvnost obchodu i e-shopu se zvedla, a to i objednávky.“

foto Tomáš Hovězák
Tomáš Hovězák
marketingový konzultant

„Ještě když jsem pracoval v agentuře, Janča vymýšlela a nastavovala kampaně na sítích pro klienty a také školila. Nejvíce se mi líbila její upřímnost, proaktivnost, kvalita práce a ochota. Janča dodržovala termíny a spolupráce s ní probíhala pohodově.“

Co ode mě ještě můžete čekat

Jsem na příjmu

Na zprávy reaguju do druhého dne. Když nemůžu, dám vám vědět.

Dodržuju termíny

Všechny kampaně spouštím podle plánu a výstupy posílám k domluvenému datu.

Jednám na rovinu

Vždy mluvím otevřeně. Ať už se bavíme o úspěchu, nebo o chybě.

Moje pravá ruka

Spolupracuje se mnou na vašich kampaních. Zná vás, a když nejsem na příjmu, zastoupí mě.

Kateřina Merleová

Kateřina Merleová

Social Media Specialistka

Kačka je moje krevní skupina. Žije sítěmi jako já a přemýšlí nad reklamou komplexně. Tak, aby se vám vyplatila. Znáte to: Víc hlav víc ví. Proto jsem ráda za Kaččiny nápady, jak vaše reklamy dotáhnout k dokonalosti. 

Ceník

Uvedená cena je bez DPH, zatím nejsem plátce.

Správa reklam

8 000 Kč /měsíc