Workshop: Jak číst výsledky reklam na Facebooku a Instagramu

Nerozumíte číslům v Business Manageru? Nejste si jistí, jestli vyhodnocujete správně? Pak je workshop pro vás.

0
hodiny nabité praktickými tipy
0
let učím reklamy
na sítích
0 +
lidí jsem proškolila

Ukážu vám, jak rozumět datům. Jednoduše vám vysvětlím, co znamenají jednotlivé sloupce ve Správci reklam. Navíc vás naučím kouzelnou větu, která je skvělý pomocník pro vyhodnocování, který vám ušetří hodně času a nervy.

Uvidíte, že rozumět číslům je brnkačka. Samy pro sebe si vyhodnotíte reklamy. Nebo až vám příště specialisté ukážou report, budete přesně vědět, co v něm hledat.

Kdo workshop ocení?

Workshop je skvělý pro všechny, kteří znají prostředí Správce reklam v Business Manageru a nastavují v něm reklamy. Je jedno, jestli prodáváteslužeby nebo produkty na e-shopu.

Připravila jsem ho pro vás, jestli patříte mezi

  • e-shopařky
  • podnikatelky ve službách
  • juniornímediorní specialistky
Po kurzu si řeknete:Konečně vím, na jaké metriky se mám dívat!“ a taky: „Hurá, už chápu výsledky, které od specialistů dostávám!

Co vás čeká?

Řeknu vám rozdíl mezi vyhodnocování v Business Manageru a Google Analytics.

Ukážeme si, jaké metriky jsou důležité pro vyhodnocování reklamy.

Vysvětlíme si, co jednotlivé metriky znamenají.

Naučíte se pracovat s kouzelnou větou pro jednoduché vyhodnocování.

Praxe: Vyzkoušíte si doplnit data do kouzelné věty.

workshop

Co můžete čekat

Praktické tipy a triky

Příklady z praxe

Pochopení, trpělivost a jednání s respektem

Úkoly, na kterých si vše vyzkoušíte

BRNO

1210
vč. DPH
  • Termín: čtvrtek 4. 5. 2023, 17–19 h
  • Délka workshopu: 2 hodiny (17–19 h)
  • Místo: v prostorách In creative (vedle IBC)
  • Počet účastníků: 3–10

PRAHA

1210
vč. DPH
  • Termín: úterý 30. 5. 2023, 17–19 h
  • Délka workshopu: 2 hodiny (17–19 h)
  • Místo: v prostorách Shoptetu (v Karlíně)
  • Počet účastníků: 3–10