Workshop: Jak číst výsledky reklam na Facebooku a Instagramu
Nerozumíte číslům v Business Manageru? Nejste si jistí, jestli vyhodnocujete správně? Pak je workshop pro vás.
na sítích
Ukážu vám, jak rozumět datům. Jednoduše vám vysvětlím, co znamenají jednotlivé sloupce ve Správci reklam. Navíc vás naučím kouzelnou větu, která je skvělý pomocník pro vyhodnocování, který vám ušetří hodně času a nervy.
Uvidíte, že rozumět číslům je brnkačka. Samy pro sebe si vyhodnotíte reklamy. Nebo až vám příště specialisté ukážou report, budete přesně vědět, co v něm hledat.
Kdo workshop ocení?
Workshop je skvělý pro všechny, kteří znají prostředí Správce reklam v Business Manageru a nastavují v něm reklamy. Je jedno, jestli prodáváteslužeby nebo produkty na e-shopu.
Připravila jsem ho pro vás, jestli patříte mezi
- e-shopařky
- podnikatelky ve službách
- juniorní a mediorní specialistky
Co vás čeká?
Řeknu vám rozdíl mezi vyhodnocování v Business Manageru a Google Analytics.
Ukážeme si, jaké metriky jsou důležité pro vyhodnocování reklamy.
Vysvětlíme si, co jednotlivé metriky znamenají.
Naučíte se pracovat s kouzelnou větou pro jednoduché vyhodnocování.
Praxe: Vyzkoušíte si doplnit data do kouzelné věty.


Co můžete čekat
Praktické tipy a triky
Příklady z praxe
Pochopení, trpělivost a jednání s respektem
Úkoly, na kterých si vše vyzkoušíte
BRNO
-
Termín: čtvrtek 4. 5. 2023, 17–19 h
-
Délka workshopu: 2 hodiny (17–19 h)
-
Místo: v prostorách In creative (vedle IBC)
-
Počet účastníků: 3–10
PRAHA
-
Termín: úterý 30. 5. 2023, 17–19 h
-
Délka workshopu: 2 hodiny (17–19 h)
-
Místo: v prostorách Shoptetu (v Karlíně)
-
Počet účastníků: 3–10