Analytika v pořádku
Nastavím vám Business Manager a Google Analytics
S dobře nastavenými nástroji jste připravení růst. A víte, co vám přivádí zákazníky.
Jančo, já nevím, jestli máme dobře pošéfovaný Business Manager. O Google Analytics ani nemluvím. Podívaš se na to?
Jasně, podívám a nastavím. S dobře nastavenými nástroji budete připravení na růst. A získáte přehled, co vám přivádí zákazníky.
V těchto rozhraních se pohybuju každý den.
K čemu nám to bude, když neděláme reklamu?
Představte si, že za rok rozjedete svůj byznys ve velkém. Chcete spustit reklamu na sítích – ale ouha, komu ji zobrazíte? A kde? V tu chvíli se vám hodí vědět, kdo u vás nakupuje a do jakého kanálu se vyplatí investovat.
Kdybyste už před rokem začali sbírat data a publika, měli byste jasno. Bez nich se rozjíždíte jen ztěžka. Zkuste to líp. Nastavím vám vše už teď a připravím vás na růst.
Děláme reklamu. Nastavili jsme všechno správně?
Super, revize aktuálních nastavení se vyplatí. Ujistíte se, že to děláte správně, a najdete inspiraci, co dál.
Cílem NENÍ zkritizovat dosavadní práci. Ušetřím vám hodiny hledání, nervů a zbavím vás pocitu nejistoty.
Co vše zkontroluju a nastavím?
Většinu aktivit zvládnu nastavit sama se svým týmem, ale na některé věci budu potřebovat asistenci vašeho webaře nebo IT.
Business manager
Bez něj reklamy na Facebooku a Instagramu efektivně neuděláte. Zkontroluju a kompletně nastavím důležité sekce, například:
- Facebook Pixel: Zkontroluju, že jste ho správně vložili na web a nastavili bez chyb.
- Katalog produktů: Díky němu se budou vaše produkty ukazovat u FB a IG profilů.
- Publika pro cílení reklamy: Díky nim odchytíme zákazníky, kteří by u vás mohli nakoupit (akvizice) nebo mají nákupní chutě (remarketing).
- Vlastní konverze: Využijí hlavně služby. Jsou důležité, pokud chcete měřit a cílit na objednávky. Jen počítejte s tím, že musíte mít děkovací stránku po nákupu.
- Ověření domény: Řekneme FB a IG, že je doména vaše a že jste transparentní. Díky tomu doměříte konverze z Apple zařízení.
Google Analytics
- Filtrovaná a nefiltrovaná data: Nefiltrovaná slouží jako záloha. Filtrovaná data jsou očištěná od robotů, IP adres kolegů a dalších. Slouží vám jako základ pro rozhodování.
- Měřitelné cíle: Díky nim sledujete nákupy, přidání do košíku nebo registraci do newsletteru, ať už je to ze sítí, PPC reklam nebo od influencera.
Kdo neměří, podniká na slepo
Lepší efektivita kampaní
Zjistím, jaké funkce systémů (ne)využíváte, a poradím, jak na to.
Vyhodnocování kampaní
Pomůžu vám získat data a podklady, se kterými se budete rozhodovat s jistotou.
Klid v duši
Vše vám nastavím podle aktuální situace, ať můžete klidně spát.
Kdo analytiku v pořádku ocení?
- e-shopy
- služby
- B2B firmy
- akce (veletrhy, konference, výstavy, koncerty)
- restaurace
Co ode mě dostanete?
Vytvořím PDF
Najdete v něm odkazy na jednotlivé služba na jednom místě.
Vše vám nastavím
Získáte jistotu, že reklamy běží efektivně a měření funguje.
Přizvu si svůj tým

Kateřina Merleová
Social Media Specialistka

Roman Lalík
Social Media Specialista
Když právě nenastavuje reklamy, najdete ho za DJským pultem na parties a festivalech kdekoliv v Evropě a někdy i dál – jako Papa Djanga nebo polovinu dua MALALATA.
Jak to probíhá?
Zavoláme si
Popíšete mi svou situaci.
Získám přístupy
S týmem se pouštím do práce.
Nastavujeme systémy
A tvoříme dokument s přehledem.
Posílám výstupy
A vy víte, že máte všechno v pořádku.
Ceník
K ceně bude připočtena 21% DPH.
ANALYTIKA V POŘÁDKU
-
Úvodní rozhovor (0,5 h)
-
Nastavování a kontrola (4–5 h)
-
Zaslání výstupů