Analytika v pořádku

Nastavím vám Business Manager a Google Analytics. S dobře nastavenými nástroji jste připravení růst. A víte, co vám přivádí zákazníky.

Jančo, já nevím, jestli máme dobře pošéfovaný Business Manager. O Google Analytics ani nemluvím. Podívaš se na to?

Jasně, podívám a nastavím. S dobře nastavenými nástroji budete připravení na růst. A získáte přehled, co vám přivádí zákazníky.

V těchto rozhraních se pohybuju každý den.

K čemu nám to bude, když neděláme reklamu?

Představte si, že za rok rozjedete svůj byznys ve velkém. Chcete spustit reklamu na sítích – ale ouha, komu ji zobrazíte? A kde? V tu chvíli se vám hodí vědět, kdo u vás nakupuje a do jakého kanálu se vyplatí investovat.

Kdybyste už před rokem začali sbírat data a publika, měli byste jasno. Bez nich se rozjíždíte jen ztěžka. Zkuste to líp. Nastavím vám vše už teď a připravím vás na růst.

Děláme reklamu. Nastavili jsme všechno správně?

Super, revize aktuálních nastavení se vyplatí. Ujistíte se, že to děláte správně, a najdete inspiraci, co dál.

Cílem NENÍ zkritizovat dosavadní práci. Ušetřím vám hodiny hledání, nervů a zbavím vás pocitu nejistoty.

Co vše zkontroluju a nastavím?

Většinu aktivit zvládnu nastavit sama se svým týmem, ale na některé věci budu potřebovat asistenci vašeho webaře nebo IT.

Business manager

Bez něj reklamy na Facebooku a Instagramu efektivně neuděláte. Zkontroluju a kompletně nastavím důležité sekce, například:

  • Facebook Pixel: Zkontroluju, že jste ho správně vložili na web a nastavili bez chyb.
  • Katalog produktů: Díky němu se budou vaše produkty ukazovat u FB a IG profilů.
  • Publika pro cílení reklamy: Díky nim odchytíme zákazníky, kteří by u vás mohli nakoupit (akvizice) nebo mají nákupní chutě (remarketing).
  • Vlastní konverze: Využijí hlavně služby. Jsou důležité, pokud chcete měřit a cílit na objednávky. Jen počítejte s tím, že musíte mít děkovací stránku po nákupu.
  • Ověření domény: Řekneme FB a IG, že je doména vaše a že jste transparentní. Díky tomu doměříte konverze z Apple zařízení.

Google Analytics

  • Filtrovaná a nefiltrovaná data: Nefiltrovaná slouží jako záloha. Filtrovaná data jsou očištěná od robotů, IP adres kolegů a dalších. Slouží vám jako základ pro rozhodování.
  • Měřitelné cíle: Díky nim sledujete nákupy, přidání do košíku nebo registraci do newsletteru, ať už je to ze sítí, PPC reklam nebo od influencera.
Když budete chtít, mrknu i na reklamní účet na LinkedIn. Nastavím vám účet, pomůžu vložit Linkedin štítek a vytvořím publika pro cílení reklamy.

Kdo neměří, podniká na slepo

Co vám přinese Analytika v pořádku?

Lepší efektivita kampaní

Zjistím, jaké funkce systémů (ne)využíváte, a poradím, jak na to.

Vyhodnocování kampaní

Pomůžu vám získat data a podklady, se kterými se budete rozhodovat s jistotou.

Klid v duši

Vše vám nastavím podle aktuální situace, ať můžete klidně spát.

Kdo analytiku v pořádku ocení?

  • e-shopy
  • služby
  • B2B firmy
  • akce (veletrhy, konference, výstavy, koncerty)
  • restaurace

Co ode mě dostanete?

Vytvořím PDF

Najdete v něm odkazy na jednotlivé služba na jednom místě.

Vše vám nastavím

Získáte jistotu, že reklamy běží efektivně a měření funguje.

Přizvu si svůj tým

Je dobré, když se na reklamy podívá více lidí, kteří mají odstup od vašeho projektu. Proto si ke zpracování přizvu svůj tým. Společně zvážíme vhodné taktiky. Prostě více hlav víc ví. 🙂
kateřina merleová

Kateřina Merleová

Social Media Specialistka

Kačka je moje krevní skupina. Žije sítěmi jako já a přemýšlí nad reklamou komplexně. Tak, aby se vám vyplatila. Znáte to: Víc hlav víc ví. Proto jsem ráda za Kaččiny nápady, jak vaše reklamy dotáhnout k dokonalosti.
roman

Roman Lalík

Social Media Specialista

Roman je můj druhý parťák, který mi pomáhá s reklamami na sítích. Umí propojovat informace a taktiky, a tak zlepšuje efektivitu reklam. Největší radost mu dělá, když se podívá do dat a zjistí, že ukázal správnou reklamu správným lidem, splnil cíle a přivedl klientovi nové zákazníky.

Když právě nenastavuje reklamy, najdete ho za DJským pultem na parties a festivalech kdekoliv v Evropě a někdy i dál – jako Papa Djanga nebo polovinu dua MALALATA.

Jak to probíhá?

1

Zavoláme si

Popíšete mi svou situaci.

2

Získám přístupy

S týmem se pouštím do práce.

3

Nastavujeme systémy

A tvoříme dokument s přehledem.

4

Posílám výstupy

A vy víte, že máte všechno v pořádku.

Ceník

K ceně bude připočtena 21% DPH.

ANALYTIKA V POŘÁDKU

6 500
  • Úvodní rozhovor (0,5 h)
  • Nastavování a kontrola (4–5 h)
  • Zaslání výstupů