Říkají o mně
Nebudu se chválit sama. Přečtete si, co o mně říkají klienti. 🙂

„S Janou se mi vždy dobře spolupracuje. Je to spolehlivý člověk, který udělá vše pro to, aby se projektu či firmě dařilo. Ráda se učí novým věcem, a co slíbí, to splní. Pokud chcete kreativní osobu na social media, mohu doporučit.“
„K naší anketě Dřevěná stavba roku jsme potřebovali nalákat hlasující. V roce 2019 se ale všechno, co mohlo, pokazilo, a ač se rozpočet na reklamu zvyšoval, hlasující nepřibývali. Proto jsme se v nouzi obrátili na Janču. Rychle pochopila, jak je situace vážná, a začala hned pomáhat. Pravidelně reportovala o vývoji reklam a dbala na metriky. Společně jsme došli k vytyčenému cíli. I když to byl pro Janu malý projekt, věnovala se mu zodpovědně a na 100 %. Navíc řešila i věci, které nutně nevyplývaly z dohodnuté spolupráce (např. dala pár tipů na úpravu webu).“
„Uvědomovali jsme si, že správně nastavená a zacílená prezentace na sociálních sítích nám může pomoci získat nové zákazníky, kteří o nás zatím nevědí a které jsme zároveň chtěli k otevření nové pobočky přilákat. Je vidět, že Janča, kterou jsme oslovili, aktivně sleduje vývoj sociálních sítí a to přenáší i do naší spolupráce. Obsah si sice tvoříme sami, ale bez jejího backgroundu a reklamních strategií by nám byl k ničemu. Spolupráce s Jančou je přátelská, otevřená, podporující, zároveň ale profesionální. Každou chvíli nás oslovuje někdo nový na spolupráci, my bychom ale neměnili.“
„Řeknu vám 4 důvody, proč bych Janču doporučil: Výkon. Optimalizace. Systém. Řád. Milica s.r.o. je start up a rozpočty na marketing jsou v začátcích malé. Měli jsme spuštěné kampaně na sociálních sítích, ale potřebovali jsme je učesat. Janča nás navedla správným směrem. Zvýšila se nám ziskovost, snížily se náklady. Také jsme společně vymysleli sezónní kampaně, které nám generují nákupy a zároveň nám pomáhají k růstu komunity kolem značky.“

„Kdybych měl popsat spolupráci s Jančou v pár slovech, tak by zazněly efektivita, komunikace, profesionalita, upřímnost a naprostá důvěra. Na začátku spolupráce naše reklamy stagnovaly. S Jančou jsme namysleli směr i priority a výkon šel nahoru. Za mě vynikající poměr cena/výkon.“
„Kdybych měla o spolupráci s Jančou říct několik slov, tak by to bylo: pracovitost, přehled a znalosti. Janča nás nejdříve seznámila s tím, jak Facebook funguje a na co si dát pozor u příspěvků. Pak začala dělat reklamy pro náš obchůdek a e-shop. Návštěvnost obchodu i e-shopu se zvedla, a to i objednávky.“
„Když nám do agentury přijde projekt na PR, posoudíme, jestli je potřeba zapojit i sociální sítě. Pokud ano, předáme žezlo Janči na reklamy a Lence Šedivé na obsah. Svým zaměřením se obě skvěle doplňují a posouvají profily klientů na sociálních sítích výše a plní zadané cíle. Kdo je orientovaný na výsledky, má jistotu, že za rozumný rozpočet dosáhne maxima. Bez pixelu u klientů se nehneme. 🙂 Na spolupráci s Jančou si nejvíce cením spolehlivosti a dobré komunikace.“

„Ještě když jsem pracoval v agentuře, Janča vymýšlela a nastavovala kampaně na sítích pro klienty a také školila. Nejvíce se mi líbila její upřímnost, proaktivnost, kvalita práce a ochota. Janča dodržovala termíny a spolupráce s ní probíhala pohodově.“

S Jančou jsme začínaly na zelené louce. Neměla jsem vůbec nic. Nastavily jsme flow na sociálních sítí včetně reklam na promo mé knihy. To vedlo k prodeji knih a šíření mých služeb. Janča je spolehlivá, přívětivá lidská i profesionální. Díky, Jani, vážím si tvé práce a jejího vlivu!

Potřebovala jsem se naučit, jak lépe měřit výsledky z FB reklamy a jak nastavit správně konverzní cíle. To se splnilo. Navíc s Jančou můžu brainstormovat zlepšení kampaní klientů. Janča je parádní lektorka. Přátelská, milá a zároveň profi. 🙂

„Mentoring probíhal pohodově a bez stresu. Nové informace jsem hned zapracovával a vše bylo napasováno na mé aktuální potřeby. Jančin kamarádský a vstřícný přístup je mi vlastní, a proto jsem se cítil fajn.“
„S Jančou jsme měly několik mentoringů, během kterých jsme řešily různé cíle, strategie, a hlavně jsme spolu brainstormovaly, jak nejlépe nastavit reklamy na sociálních sítích. Společné hodiny byly vedeny v přátelském prostředí, kdy jsem měla možnost se doptat nebo si zopakovat to nejdůležitější. Jana má kromě zkušeností opravdu lidský přístup, nejen že pomůže ujasnit si vše potřebné z profesionálního hlediska, ale zároveň je to i příjemně strávený čas. Je vidět, že ji práce se sociálními sítěmi baví. A já to můžu jen potvrdit.“
„Nastala situace, kdy jsem se potřebovala seznámit se všemi funkcemi Facebooku. Chtěli jsme správně uchopit profily městské části a naučit se s nimi dlouhodobě efektivně pracovat. Z našich setkání si odnáším praktické tipy, obsahový plán, komunikaci i aplikace, které usnadňují práci. Nejvíce na Janči oceňuji vstřícnost, ochotu i profesionalitu.“
„Začínala jsem prakticky od nuly s reklamními kampaněmi na FB a LI, potřebovala jsem vše vysvětlit a nastavit. Mentoring probíhal ve velmi přátelském duchu. Cítila jsem se moc fajn a vše mi bylo vysvětleno s úsměvem i několikrát. Jančiny rady byly přínosné a udávaly mi další směr.“
Přála jsem si mít za zády zkušenějšího mentora. Někoho, od koho se můžu učit, koho se můžu zeptat na věci, se kterými si nevím rady. Našla jsem Janču. Vše trpělivě vysvětluje a taky podpoří. Díky ní jsem se posunula o velký kus dopředu v analytice i v reklamách. Mentoring 1:1 je skvělý, protože můžu řešit konkrétní problémy a nastavení.
„Nevěděla jsem o spravování sociálních sítí a reklamách vůbec nic. Potřebovala jsem pomoc s kompletním nastavením kampaní i správou příspěvků. Během hodin se cítím skvěle a nemám obavu se na nic zeptat. Nejvíc si cením přístupu, trpělivosti, obsahu mentoringu a uvolněné atmosféry. Janča ze mě udělala skoro profesionála. 🙂“
„Kdybych měla vystihnout mentoring s Jančou v pár slovech byly by obohacující, veselý, pochopitelný. Potřebovala jsem se naučit správu placených příspěvků pro FB, vedení statistik, vyhodnocování. Od Janči jsem cítila podporu a chuť předat mi informace. Nejvíce se mi líbily konkrétní příklady, podklady pro práci nebo společné nastavování v naší administraci.“
„Trvalo by týdny či měsíce, než bychom se sami naučili to, co nám předala Janča. Během mentoringu jsem se cítila pohodově, občas vyšokovaná, co vše je třeba nastavit k úspěšnému spuštění reklamy. 🙂 Nejvíce jsem si cenila zkušeností, know-how a praktických rad (např. „tohle pro vás nemá smysl, protože…“). Na Janči se mi nejvíce líbí, že je milá a má hromadu zkušeností, které se nebojí předat dál. Poskytuje pomoc ve chvílích krize a má nastavené jasné, systematické procesy.“
„Když jsme se s Jančou spojily, byla jsem začátečník. Potřebovala jsem se naučit fungování sítí a reklamních účtů včetně Business Manageru. Z hodin jsem dostávala printscreeny a úkoly, což mě hodně posunulo. Byla jsem v rukou profíka.“

„Měla jsem problém s nastavením systému práce v Business Manageru. Díky mentoringu od Janči jsem se cítila příjemně a bez stresu, že něco nezvládnu. Brzy jsem tomu přišla na chuť a vše, co jsem potřebovala, jsme společně nastavily. Nejvíc se mi na Janči líbí široký přehled o problematice, lidský přístup a profesionalita.“
„Potřebovala jsem od základu naučit, jak pracovat s FB reklamami od A do Z. Mentoringy byly velice příjemné, takový přátelský pokec, ale na profesionální úrovni. Dozvěděla jsem se vše, co jsem potřebovala, včetně hromady zajímavých informací a tipů.“
„Kampaně si tvořím sama, a přesto jsem měla problém se zorientovat v Business Manageru. S Janou byla moc milá a profesionální spolupráce, rozuměla jsem všemu, co mě učila. Zároveň jsem se dozvěděla spoustu vychytávek a potřebných informací. Janča má jasný a přímý projev se zapálením pro věc. Udává mi směr a motivuje k další práci na reklamách.“

„Při běžných školeních se obvykle řeší obecné věci. Tohle je jiné, Janča s vámi řeší skutečné problémy, uchopí je a rychle vyřeší. Například: dříve jsem používal publika a některá další nastavení nesprávným způsobem. Člověk si během setkání dobře pokecá a ještě se u toho dozví, co dělá špatně, k čemu ta všechna nastavení jsou, a posune se dopředu. Nejvíce se mi u mentoringu líbí upřímné pohledy na věc a zápal pro vyřešení problému.“
„Potřebovala jsem pomoct nastavit Business Manager, naučit se v něm pracovat a hlavně ho pochopit. Naučit se spouštět kampaně, umět je sledovat a vysvětlit výsledky. Komunikace od Janči byla vynikající, pochopitelné vysvětlení. Navíc má naprosto skvělý a podobný humor jako já. Vždycky se cítím skvěle a nepřipadám si jako idiot, když něco nevím. 😉 “
„Potřebovali jsme se v týmu naučit správu firemního profilu na Facebooku, okrajově LinkedInu. Janča se vcítila do naší práce a doporučila nám, jak efektivně pracovat s našimi profily. Měla pro nás jasné odpovědi, srozumitelné vysvětlení, proč co jak funguje. Janča je svá, na nic si nehraje, upřímná, vše s ochotou vysvětlí, přizpůsobí se vždy, když je to potřeba. Je na ní vidět, že je to odbornice.“

„Janča pro nás vytvořila kurz zaměřený na práci se sociálními sítěmi v Česku. Probírali jsme Facebook, Instagram i LinkedIn. Nejvíce se mi líbil styl komunikace a hlavně praktické rady a tipy, které jsme následně aplikovali na naší marketingové strategii. Lektorka je velmi milá a ochotná a vše dobře vysvětluje.“
„V naší společnosti jsme chtěli pochopit algoritmy příspěvků na Facebooku a jejich fungování. Janča nám lidsky vysvětlila důležité pojmy a souvislosti a na konkrétních případech jsme pochopili potřebné návaznosti, odborné termíny a kontext. Získali jsme praktická doporučení a pravidelnou odbornou podporu. Díky ní se teď můžeme směle pustit do kampaní a reklam.“
„Potřebovala jsem se naučit základy práce s Business Managerem. Od tvorby reklamy přes publika až k výsledkům kampaně. To se stalo. Nejvíce jsem byla nadšená z individuálního přístupu, řešení konkrétních záležitostí, a ještě jsem si rozšířila stávající pohled na věc. Díky školení jsme našli rychlé řešení pro mnohdy složité situace za pár kaček.“
„Na doporučení jsme Janču oslovili, aby připravila několik 90minutových webinářů zaměřených na využívání sociálních sítí. Na přednáškách se nám nejvíce líbila aktuálnost a praktické využití nových informací. Janča kurz vždy důkladně připraví a je na ni spoleh. Má lidský přednes a profesionální přístup.“
„Na individuálním školení jsme probíraly reklamu na Facebooku. Nejvíce mě bavil Janin přístup a lehkost vysvětlování. Její školení jsou velice přátelská, a tím si také více věcí zapamatujete. Také je schopna poradit po školení po telefonu, s čímž jsem se jinde nesetkala.“
„Co definuje Janče? Kromě mimořádné odbornosti, výřečnosti, spolehlivosti, totálního nasazení a neuvěřitelné ochoty je to její obrovská lidskost a empatie. Po jednom jediném školení ji vnímám jako kamarádku, která mě nenechá ve štychu, a to asi hovoří za vše. Vřele doporučuji!“

#spravareklam
„Řeknu vám 4 důvody, proč bych Janču doporučil: Výkon. Optimalizace. Systém. Řád. Milica s.r.o. je start up a rozpočty na marketing jsou v začátcích malé. Měli jsme spuštěné kampaně na sociálních sítích, ale potřebovali jsme je učesat. Janča nás navedla správným směrem. Zvýšila se nám ziskovost, snížily se náklady. Také jsme společně vymysleli sezónní kampaně, které nám generují nákupy a zároveň nám pomáhají k růstu komunity kolem značky.“
#skoleni
„Co definuje Janče? Kromě mimořádné odbornosti, výřečnosti, spolehlivosti, totálního nasazení a neuvěřitelné ochoty je to její obrovská lidskost a empatie. Po jednom jediném školení ji vnímám jako kamarádku, která mě nenechá ve štychu, a to asi hovoří za vše. Vřele doporučuji!“
#mentoring
„S Jančou jsme měly několik mentoringů, během kterých jsme řešily různé cíle, strategie, a hlavně jsme spolu brainstormovaly, jak nejlépe nastavit reklamy na sociálních sítích. Společné hodiny byly vedeny v přátelském prostředí, kdy jsem měla možnost se doptat nebo si zopakovat to nejdůležitější. Jana má kromě zkušeností opravdu lidský přístup, nejen že pomůže ujasnit si vše potřebné z profesionálního hlediska, ale zároveň je to i příjemně strávený čas. Je vidět, že ji práce se sociálními sítěmi baví. A já to můžu jen potvrdit.“