



Velký průvodce chybami v reklamách na Facebooku a Instagramu Poradila jsem se s kolegy v oboru a sepsala 10 opakujících se chyb v reklamách na Facebooku a Instagramu. Možná připravují
Chcete umět nastavit remarketingovou (hot) kampaň na Facebooku a Instagramu? Mrkněte do článku, kde je celý
Letošní vánoční sezóna bude drsnější než předchozí 2 roky. Internetovým obchodům konkurují kamenné obchody. Inflace vystřelila do nebes a zákazníci v létě dost utráceli na dovolených.
Zákazníkovi na Instagramu nebo Facebooku padl do oka váš produkt. Chce nakoupit. Ale jak? Hledat na profilu odkaz na web se mu nechce, a tak to radši nechá plavat. To se nemuselo stát, kdybyste si na sítích
Jak zvýšit návštěvnost profilu na Instagramu? A musíme dělat reklamu v Business Manageru? Sepsala jsem nejčastější otázky, které mi k reklamě na Instagramu pokládáte. K odpovědím jsem rovnou
Láká vás Linkedin reklama? Super. Do článku jsem vám sepsala 5 důležitých bodů, které byste měli znát a používat, aby se vám reklama dělala dobře. Jako třešničku na dortu na konci článku najdete odkaz,
Někteří kolegové dark postům říkají stínový/temný příspěvek. Dark post je reklamní příspěvek, který běží na pozadí (ve stínu) vaší stránky (fan page / business page / Instagram profilu). Ukazuje se
Meta, chápejte Facebook a Instagram, v posledních měsících více šlape do nového systému, který sjednotí na jedno místo reklamy i obsah. Tím je Meta Business Suite. K dokonalosti má ještě daleko
- 1
- 2
Nejnovější články
Jednou za měsíc zveřejním článek. Dám vám vědět, jakmile vyjde.