
Jak zvýšit návštěvnost profilu na Instagramu? A musíme dělat reklamu v Business Manageru? Sepsala jsem nejčastější otázky, které mi k reklamě na Instagramu pokládáte. K odpovědím jsem rovnou
Láká vás Linkedin reklama? Super. Do článku jsem vám sepsala 5 důležitých bodů, které byste měli znát a používat, aby se vám reklama dělala dobře. Jako třešničku na dortu na konci článku najdete odkaz,
Někteří kolegové dark postům říkají stínový/temný příspěvek. Dark post je reklamní příspěvek, který běží na pozadí (ve stínu) vaší stránky (fan page / business page / Instagram profilu). Ukazuje se
Meta, chápejte Facebook a Instagram, v posledních měsících více šlape do nového systému, který sjednotí na jedno místo reklamy i obsah. Tím je Meta Business Suite. K dokonalosti má ještě daleko
Tento fígl využívám už 6 let a je mi skvělým pomocníkem. Naučím vás vložit tlačítko do příspěvku, ať už na něj děláte reklamu, nebo ne. Jakmile se to naučíte, budete to dělat pořád. 🙂 Kde
Přichází datový armagedon. Dopadne na nás už v lednu 2022, kdy v ČR vejde v platnost zákon o elektronické komunikaci (ZEK), který už dávno funguje v ostatních zemích EU. Jeho součástí je
Když se změní algoritmus, často padnou za vlast tisíce reklamních účtů po celém světě. Stává se nám to všem a je jedno kolik máte fanoušků a jestli investujete do reklamy 3 000 Kč nebo 130 000 za měsíc. Co s
I ti nejlepší z nás občas spustí propagovaný příspěvek na Facebooku s chybkou. Chyby jsou jako šotci: skryjí se před očima 2–3 kontrolórům. Naštěstí znám způsob, jak takovou chybu opravit za pár minut.